Ecomail DNS

Vyřešeno427 zhlédnutíDNSecomail
0

Dobrý den,

Zadal jsem pro Ecomail na našem účtě 2 nové DNS podle návodu v Ecomailu, pro jistotu jsem to poslal i na podporu EM, kteří potvrdili, že záznam je správně.

Nicméně už uběhly 2 dny a doména stále není ověřená.

Můžete mi pomoci?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 12. 7. 2023
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

upravil jsem vám jeden TXT záznam, změny se projeví do 1 hodiny, zkuste to poté ověřit.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 27. 6. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.