Editace kontaktních údajů (odběratel) – odesílání výzev na email 2

Vyřešeno799 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

prosím Vás o pomoc, jak odesílat výzvy k platbám i na druhý email v nastavení odběratele, výzvy mi chodí jen na první zadaný. KB a FAQ jsem doopravdy zkusil projít, ale nenašel jsem 🙂 Díky moc. Jan Hrbata

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 10. 8. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

náš systém automaticky zasílá doklady jen na první nastavený e-mail. Můžete si tam nastavit i druhý e-mail, ale o zaslání dokladu je nutné požádat naši zákaznickou podporu.

Pokud potřebujete zasílání dokladů na více e-mailů vyřešit trvale, doporučuji založit k tomuto účelu oddělenou schránku a nastavit si tam přeposílání zpráv na libovolné e-mailové adresy. 

Lze to samozřejmě i s běžnou schránkou, nemusí být vyhrazená jen tomuto účelu. Bude to vyžadovat jen složitější pravidla, stačit by mělo „Výzva k platbě“ v předmětu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 10. 8. 2020
0

Dobrý den, díky za rychlou reakci. Zmíněné náhradní řešení použijeme, nicméně mohlo by to zůstat jako námět pro Vás 🙂 zasílat na více emailů Výzvy by se mohlo hodit více lidem a nemuselo by být tak náročné to realizovat. Ještě jednou díky, považuji za vyřešené.

Jan Hrbata

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 10. 8. 2020