Email – jednou doručí / podruhé ne

Vyřešeno117 zhlédnutíWebhostingnefunkční email přesunutí emailů
0

Dobrý den,

Do mé emailové schránky (k****@kanaan.cz) , kterou mám k vašemu hostingu mi chodí a nechodí emaily.

Jednou mi email přijde, podruhé když to zkusím z jiného emailu..dostanu zprávu, že tato emailová schránka neexistuje.

Je to tak 50 na 50.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
0
MB313456 28.82K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
0
JS324546 3.14K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u domény kanaan.cz nemáte nastaveny MX záznamy WEDOS, které jsou k fungování e-mailů potřeba. DNS servery máte nastaveny u shoptet. Pokud tedy chcete využívat e-maily u WEDOS, bude potřeba u domény nastavit tyto MX záznamy:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 25. 8. 2022
0

děkuji,

zkusím. Jde mi také o to, že potřebuji zprávy z kontakt@kanaan.cz u wedos přesměrovávat také na účet na jinou emailovou adresu u seznamu. Dříve mi vše fungovalo bez problémů, ale po založení e-shopu na shoptetu my přestali zprávy chodit jak na wedos tak na seznam účet na který jsem měla zprávy přesměrované. U Mx záznamů pak nevím přesně jak je nastavit a vzniká zvláštní chaos.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 25. 8. 2022

Pokud si nastavíte MX záznamy na WEDOS, můžete poté nastavit přeposílání e-mailů u jednotlivých schránek. Jak schránky spravovat máme popsáno zde: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/