email mobil

Vyřešeno340 zhlédnutíDomény
0

Dobry den, potrebuji nastavit server odhcozi posty v mobilu. Prichozi uz jsem rozchodil. Dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

O jakou schránku jde ?

0

Webovy klient funguje, v PC mi to funguje (prichoizi/odchozi), v mobilu funguje prichozi na IMAP, ale Mobil odchozi neumim zprovoznit

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď

Zkuste tedy daný účet odebrat a znovu přidat, máte někde použité nejspíše špatné servery/porty. Případně zkuste použít různé zabezpečení a porty

0
23.84K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dekuji, nejsem IT guru, takze tomu prd rozumim 🙂 Kde mam PRESNE hledat nastaveni pro odchozi postu?

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

To záleží na Vašem pošt. klientovi, musíte se dostat do nastavení daného účtu. Návod si musíte nalézt pro Váš konkrétní pošt. klient.

Kategorie