Email podpora@zakladaci.cz

Vyřešeno574 zhlédnutíWebhosting
0

Vážená paní, vážený pane,

obracím se na Vás s prosbou o pomoc ohledně emailů.

Na emaily podpora@zakladaci.cz a urad@pirati.cz pravidelně chodily emaily s objednávkami od klientů, avšak přibližně před týdnem na první ze zmíněných emailů chodit přestaly, takže jsou dostupné pouze na urad@pirati.cz, což je pro nás obrovská komplikace, kterou bychom potřebovali vyřešit.

Další komplikací je, že si nejsme jisti, zda na email podpora@zakladaci.cz chodí všechny emaily z již započatých konverzací.

Celá situace je velmi urgentní.

Děkuji, s pozdravem

Zakladači s.r.o.

Kontaktní údaje:

733 214 891/ podpora@zakladaci.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
644 - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pokud používáte webového e-mailového klienta RoundCube na adrese wmail.wedos.net, tak v podstatě stačí označit nějaký příchozí e-mail jako spam pomocí tlačítka v horní liště. Tím dojde mimo přesunutí emailu do složky Spam zároveň k vložení e-mailové adresy, ze které označený e-mail přišel, do blacklistu. Je vložen do blacklistu pouze pro konkrétní schránku, ve které byl email jako spam označen. Pro ostatní schránky na webhostingu toto pravidlo neplatí.

Je tedy pravděpodobné, že z emailové adresy urad@pirati.cz přišel nějaký email, který jste vyhodnotili a označili jako spam a tím došlo k umístění zmiňované adresy do blacklistu.

Adresu můžete z blacklistu odstranit i přímo z webového emailového klienta, v sekci Blacklist v pravém horním rohu klienta.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0
644 - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prověřoval jsem uvedenou schránku podpora@zakladaci.cz a zjistil jsem, že máte emailovou adresu urad@pirati.cz nastavenou v blacklistu, což je příčina toho, že Vám z této schránky nepřicházejí emaily.

Přihlašte se do zákaznické administrace a v detailu webhostingu zakladaci.cz, v sekci E-maily – blacklist/whitelist, odeberte zmíněnou adresu z blacklistu (pro jistotu jí můžete rovnou whitelistovat).

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

a jak je možné, že se do blacklistu daný email dostal? My si nejsme vědomi toho, že bychom to nastavili. Máme si dát pozor na nějaké nastavení, aby se to už neopakovalo?

Děkuji, s pozdravem

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories