email schránka

Vyřešeno1.18K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

vytvořil jsem email schránky na doméně latkyzkydlinky.cz a schránka nepřijmá emaily. Pokud nějaký email odešlu, tak přijde, ale přijmutí nejde. Kde prosím dělám chybu?

Děkuji

To**a

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
publikoval nový komentář

Dobrý den, schránka info@happyholiday.cz nepřijímá maily, měla jsem ji plnou, teď jsem ji vyčistila, ale stále nefunguje, můžete poradit? děkuji za pomoc
Jana Horníková

Dobrý den,
aktualizoval jsem vám doménovou kótu, stále však vidím velikost schránky info 5 GB. E-maily jste smazala, nebo archivovala?

0
4.13K - WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

dle DNS záznamů nemáte na DNS serverech Shoptetu nastavené MX záznamy.

Nechte si nastavit od jejich podpory tyto DNS záznamy https://help.wedos.cz/otazka/mx-zaznamy-wedos/789/

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/ Vizitka: Autorizační oddělení
publikoval nový komentář

Dobrý den,
mám podobný problém s tím rozdílem, že mě do doby, než jsem zkoušel přesměrovávat emaily, mi vše fungovalo. Teď když jsem si vytvořil další schránku už to nefunguje vůbec i přes to, že moje MX jsou nastaveny snad v pořádku. Mohli byste mě prosím vše zkontrolovat, nebo poradit co mám pro plné fungování a přeposílání k gmailu nastavit?

Předem děkuji a přeji pěkný den.

Dobrý den,
o jakou schránku jde?
Ukazuje se Vám nějaká chyba ?

Tak odstranil jsem si filtry přeposílání apod. a už mi to doručuje. Později určitě vyzkouším přeposílání, které mi teda asi přes filtry nefungovalo.

Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories