email schránka

Vyřešeno2.63K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

vytvořil jsem email schránky na doméně latkyzkydlinky.cz a schránka nepřijmá emaily. Pokud nějaký email odešlu, tak přijde, ale přijmutí nejde. Kde prosím dělám chybu?

Děkuji

To**a

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 publikoval nový komentář 22. 2. 2021

Dobrý den, schránka info@happyholiday.cz nepřijímá maily, měla jsem ji plnou, teď jsem ji vyčistila, ale stále nefunguje, můžete poradit? děkuji za pomoc
Jana Horníková

Dobrý den,
aktualizoval jsem vám doménovou kótu, stále však vidím velikost schránky info 5 GB. E-maily jste smazala, nebo archivovala?

0
PH86865 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

dle DNS záznamů nemáte na DNS serverech Shoptetu nastavené MX záznamy.

Nechte si nastavit od jejich podpory tyto DNS záznamy https://help.wedos.cz/otazka/mx-zaznamy-wedos/789/

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/ Vizitka: Autorizační oddělení
KK279076 publikoval nový komentář 29. 7. 2020

Dobrý den,
mám podobný problém s tím rozdílem, že mě do doby, než jsem zkoušel přesměrovávat emaily, mi vše fungovalo. Teď když jsem si vytvořil další schránku už to nefunguje vůbec i přes to, že moje MX jsou nastaveny snad v pořádku. Mohli byste mě prosím vše zkontrolovat, nebo poradit co mám pro plné fungování a přeposílání k gmailu nastavit?

Předem děkuji a přeji pěkný den.

Dobrý den,
o jakou schránku jde?
Ukazuje se Vám nějaká chyba ?

Tak odstranil jsem si filtry přeposílání apod. a už mi to doručuje. Později určitě vyzkouším přeposílání, které mi teda asi přes filtry nefungovalo.

Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.