email spam

Vyřešeno1.03K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

z emailu * mi chodí odchozí emaily do spamu, čím to prosím může být? Dále pak dochází volné místo, jak mám schránku uvolnit?

Děkuji.

Dvořák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den,

pokud emaily odesíláte maily ze schránky (mailovým klientem nebo přímo na wmail.wedos), mělo by stačit přidat SPF záznam. Pokud maily posílá Váš web, je nutné mít správné DNS záznamy, aby povolili webu posílat emaily pod danou doménou. Ideální však bude nainstalovat jakýkoliv plugin pro podporu SMTP a následně odesílat maily z webu přes mailový server, tak budou všechny zprávy plně ověřené a neměly by padat do SPAMu.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
Vybral nejlepší odpověď
1
RM130195 40.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vracejí se nějaké chybové hlášky? Můžete zvýšit důvěryhodnost svých e-mailů přidáním SPF záznamu. https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/

Prostor ve schránce můžete uvolnit smazáním stávajícího obsahu.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
Odpověděl na otázku