Emaily „Message Delivery Failure“
Dobrý den,
máme u vás zakoupený webhosting a současně používáme emaily pro firemní účely. Občas nám chodí chybové zprávy, jejichž ukázku zasílám níže. Chci se zeptat, čím jsou tyto chyby způsobeny a jak jim můžeme předcházet? Pokud je chyba na vaší straně, prosím o řešení.
Děkuji.
Zatloukal
—–Original Message—–
From: mailer-daemon@s*c*r*s*r*e*.net <mailer-daemon@s*c*r*s*r*e*.net>
Sent: Wednesday, October 30, 2019 6:50 AM
To: *a*l*u*a*@a*t*s*c*
Subject: Message Delivery Failure
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed permanently:
* *u*t*o*a@a*t*s*c*
Reason: There was an error while attempting to deliver your message with [Subject: „Platba“] to *u*t*o*a@a*t*s*c*. MTA p3plsmtpa06-09.prod.phx3.s*c*r*s*r*e*.netreceived this response from the destination host IP – 46.28.106.11 – 550 , 550 5.7.1 <*u*t*o*a@a*t*s*c*>: Recipient address rejected: Please see http://www.openspf.net/Why?s=mfrom;id=*a*l*u*a*%40a*t*s*c*;ip=173.201.192.110;r=wes1-mx6-0.wes1-mx6.hosting.svc.cluster.local
.
1 Odpověď
Dobrý den,
podle chyby stačí nastavit SPF záznam.
Návod na nastavení SPF naleznete zde: https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/
S pozdravem,
Lukáš Voborský