error 400 u instalace -odpoved

Vyřešeno330 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,
odpovádám- opakovat jsem tu instalaci zkušela již 10 a bez výsledku..pořád stejná chyba… i ted.
Doporučují….překopírovávám, dole píší jak to vyřešit na serveru, dekuji moc! Jitka Konečná.

Why?

1. AJAX Request Failed – When you click on the import button, an AJAX request is sent to the server. This initiates the import process and starts downloading data from the template server to your website. This request can be interrupted sometimes.

2. Server Connection Timeout – In case after sending the AJAX request, the server takes too long to reply, and so plugin installation might fail.

3. Firewall Blocks Starter Templates – Sometimes if the firewall blocks the connection with the starter template server, you might see the error.

How to Solve It?
1. Wait for some time and try importing template again – In case AJAX request failed to connect to the server due to some congestion, this solution will help.

2. Contact host/server provider – If the above solution does not work, contact your host provider/ server administrator and request them to look at the maximum execution time.

In case, the popup displays some additional notice/error, you can share it with the server administrator. For example, sometimes you might see error – ‘Error: 500 Internal Server Error’ or ‘Error: API Request is failed due to cURL error 7’.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dekuji za nahrání. Potvrdial jsem instalal complet site a objevaila se tato hláška i s tlačátkem update plugin“you’re close to importing the template. To complete the process, please clear the following conditions.

  • Update Plugin

Po zmačknutí me to přesmerovalo na stránku aktualizace rdpressu a šablon a  plaginu. V plaginechv pravo jsem našla plugin toho templátu a dala aktualizovat. Víc mé nenapadá,ale stále se mi při tom když opakuji první krok ukazuje zase stejná hláška update plugin. Nevím, co s tím. Už jsem z toho vyčerpaná. Nevím jak to updateovat aby to začalo fungovat. Dekuji.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
Prohlížíte 1 ze 10 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie