Faktura č. 2424002386

47 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den, proč došlo k navýšení faktury? Jak můžeme tuto výši faktury snížit?

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 30. 10. 2024
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na zřízení služby jste použili kupon DUSICKY80MH (Sleva: 3600.00 CZK). Sleva se vztahuje pouze na první rok provozu.

U služby máte nastaveno navýšení prostoru na 100 GB, ale aktuálně využíváte jenom 69 a něco. Můžete tedy počet navýšení snížit (každé navýšení je +5 GB k základní kapacitě 5 GB) a tím si službu zlevnit. Pokud za účelem snížení kapacity promažete e-maily, ale systém bude tvrdit, že pořád máte těch 69 GB, dejte vědět, aktualizujeme Vám přepočet ručně.

Do správy navýšení se dostanete například přes tento odkaz, nebo podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 30. 10. 2024
0

Maily můžeme promazat ve Vašem systému WEDOS nebo stačí v našem outlooku?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 30. 10. 2024
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Nejsem si úplně jistý, nakolik je Outlook v tomto směru sesynchronizovaný se serverem. Aktuální stav mailové schránky byste měl vidět ve WebMailu, takže doporučuji zkusit promazat v Outlooku, zkontrolovat ve WebMailu a případně promazání dokončit tam, pokudn se z Outlooku nepropsalo. Návod na mazání mailů v WebMailu najdete na tomto odkazu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 30. 10. 2024