Faktura na nefunkční e-mail
Dobrý den, nelze se přihlásit do e-mailu, není zaplacené prodloužení, to je jediné co jsem zjistila. Ráda bych obdržela fakturu, jak moc a jak dlouho mám prosit a žádat abyste mi ji poslali? Řeším to od včera, z podpory to absolutně nikdo neřeší, přitom jde o tak triviální krok – zpřístupnit mail a poslat tam fakturu, protože se správcem na kterého se podle vás mám obrátit ,nekomunikuje, tedy není možné to s ním řešit, podpora k vyřešení situace od vás je nulová.
Zajímalo by mě jak dlouho tohle celé bude trvat, než od vás radši všechny služby zruším a přejdu jinam.
1 Odpověď
Webhosting moyen.cz vidím jako prodloužený 18.08.2022 v 09:20. Touto dobou (půl hodiny po zapnutí v systému) by tedy web i e-maily měly fungovat.
Webhostingy, jejichž správci nekomunikují, jsou obecně velmi problematické. Ať už službu platí kdokoli, jediný, kdo má právo jakkoli zasahovat do její administrace, je právě správce, tedy zákazník, který ji má ve svém účtu, případně zákazník k tomu oprávněný. Spolupráce správce je nutná i pro případné přesunutí hostingu do účtu jiného. Podrobné informace najdete v článku Přesun vlastních služeb z cizího účtu.