fakturace domény

Vyřešeno1.12K zhlédnutíFakturace
0

Prodloužila jsem domény, ale nevšimla jsem si, že tam není možnost zakliknout uhradit zálohovou fakturou. Je možné to ještě opravit

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 9. 2020
0
MV270050 53.84K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Domény lze kdykoliv ručně prodloužit v zákaznickém centru v detailu konkrétní domény, v levém menu odkaz Prodloužení domény. Ve formuláři zvolíte počet roků, o které ji chcete prodloužit. Prodloužení můžete hned uhradit ze zálohového účtu (pokud jej používáte a máte dostatečný kredit) nebo bude vytvořena výzva k platbě a zaslána e-mailem.

viz https://kb.wedos.com/cs/domeny/administrace-domeny/prodlouzeni-domen-expirace/

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 9. 2020
0
MV270050 53.84K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jaké domény jde?

Role: Podpora
MV270050 Odpověděl na otázku 31. 8. 2020
0

airshare.cz, autoservis-chupik.cz

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 8. 2020
0
MV270050 53.84K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud máte na zálohovém účtu dostatek prostředků, můžete úhradu provést z něho, než platba dorazí a platba navíc Vám bude vrácena.

Role: Podpora
MV270050 Odpověděl na otázku 31. 8. 2020
0

potřebuji prodloužit další domény, jak se dostanu k tomu abych je uhradila kreditem

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 8. 2020
0

je možné, že když je nízký kredit neobjeví se okénko pro zálohový účet

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 31. 8. 2020

Ano, na zálohovém účtu musíte mít dostatek financí.

0

děkuji za pomoc a přeji hezký den

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 8. 2020