Fakturace, nedošlé faktury e-mailem, pouze upomínky
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat, zda byste mohli zkontrolovat fakturaci veškerých domén a služeb, které u wedosu platíme.
Panu Kochánkovi přišla pouze upomínka o nezaplacení 160 Kč za navýšení schránky, ale žádná faktura.
Můžete prosím prověřit?
V billingu faktury nevidím a myslela jsem, že chodí e-mailem.
Poprosím Vás o odpověď na e-mail ***
Předem děkuji!
S pozdravem
LN
1 Odpověď
Dobrý den,
fakturační údaje za Vás bohužel zkontrolovat nemůžeme. Kontrolu a případně aktualizaci proveďte podle návodu https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/, seznam objednávek a fakturačních dokladů najdete podle návodu https://kb.wedos.com/cs/zakaznicke-centrum/seznam-objednavek-ve-fakturaci/.
V nastavení expirace služeb nemáte u žádné služby zasílání upozornění vypnuté, takže pokud jste službu nevypověděli, měl by systém zasílat upozornění klasicky 3 – 5 týdnů před expirací.
Máte-li problém s nějakou konkrétní službou, napište prosím její název, nebo číslo objednávky, podíváme se na to.