Formulář – nechodí emaily

Vyřešeno249 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den, zprovoznil jsem WEB, vše OK, vše funguje. Kromě formulářů, reakce z nich bych měl dostávat emailem, ale bohužel nechodí. Je potřeba něco nastavit?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
21.44K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Vy jste si z inputů formuláře odebral name a id jednotlivých položek. Tím Vám se celý formulář nefunguje. Ponechte prosím výchozí hodnoty, případně upravte pouze placeholder.

Tyto položky zatím nijak nemažte ani nepřepisujte.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Vybral nejlepší odpověď
0
22.91K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doporučuji mít nastaven SPF záznam u domény.

E-maily – nastavení SPF záznamu

Případně pak může být i problém ve špatné hodnotě return-path

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Běžné maily mi chodí, ale nechodí ty z formulářů. Formuláře mám nastavené dle návodu, kde píšete: „Odeslané emaily z kontaktního formuláře od zákazníků jsou doručovány vždy na email, který byl zadán při registraci služby.“

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
21.44K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

předpokládám tedy, že se nyní bavíme o službě WebSite. Formuláře zde jsou funkční, nyní mi testovací email dorazil. Na jakou adresu Vám má email dorazit?

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Odpověděl na otázku
0

Na website  mám nastavený email s****@sez***.cz. Odpovědi nechodí ani z jednoho formuláře.

Role: Zákazník
Edited answer
0

Bohužel nic nefunguje. Nahrál jsem nový formulář, žádné úpravy a email nepřijde. Dokonce jsem změnil i kontaktní mailovou adresu a stále nic.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Jakou kontaktní emailovou adresu jste přesně změnil?

0

Změnil jsem mailovou adresu v nastavení „Můj účet“. Nyní tam mám str***@sez***.c*

Role: Zákazník
Edited answer

Kategorie