Fungování podpory mimo pracovní dobu (o víkendu)
Dobrý den,
jak rychle odpovídají administrátoři Wedos o víkendu? V případě například nedostupnosti webu, jak rychle zpravidla odpoví a vyřeší problém?
Předem děkuji za zkušenosti. Ověřuji podporu 24/7, která je pro mne velmi důležitá.
Případně jaké kontakty kromě kontaktního formuláře lze využít?
1 Odpověď
Dobrý den,
záleží na aktuální situaci. Podpora je zde 24/7 a požadavky řešíme, případně delegujeme na další oddělení v co nejkratším termínu. V této chvíli máme jistá opatřené v rámci nouzového stavu ČR více zde https://blog.wedos.cz/wedos-aktivuje-pandemicky-plan-a-prechazi-do-online-remote-rezimu
Náplň zákaznické podpory je zde https://www.wedos.cz/zakaznicka-podpora
Požadavky nad rámec základní zákaznické podpory (nestandardní technické či obchodní úkony, technický či programátorský zásah) neprovádějí pracovníci podpory a nečiníme tak na počkání – takové požadavky se předávají technikům nebo obchodníkům a jsou vyřizovány obvykle do 1 pracovního dne. Služba placené technické podpory je realizována jen v případě volných a dostupných lidských kapacit a po předchozí dohodě.
V případě poruchy či technického problému na naší straně samozřejmě technici zasahují kdykoli okamžitě přes den i v noci (nejpozději do 10 minut od zjištění problému).