Fungování podpory mimo pracovní dobu (o víkendu)

Vyřešeno120 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

jak rychle odpovídají administrátoři Wedos o víkendu? V případě například nedostupnosti webu, jak rychle zpravidla odpoví a vyřeší problém?

Předem děkuji za zkušenosti. Ověřuji podporu 24/7, která je pro mne velmi důležitá.

Případně jaké kontakty kromě kontaktního formuláře lze využít?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
8.75K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

záleží na aktuální situaci. Podpora je zde 24/7 a požadavky řešíme, případně delegujeme na další oddělení v co nejkratším termínu. V této chvíli máme jistá opatřené v rámci nouzového stavu ČR více zde https://blog.wedos.cz/wedos-aktivuje-pandemicky-plan-a-prechazi-do-online-remote-rezimu

Náplň zákaznické podpory je zde https://www.wedos.cz/zakaznicka-podpora

Požadavky nad rámec základní zákaznické podpory (nestandardní technické či obchodní úkony, technický či programátorský zásah) neprovádějí pracovníci podpory a nečiníme tak na počkání – takové požadavky se předávají technikům nebo obchodníkům a jsou vyřizovány obvykle do 1 pracovního dne. Služba placené technické podpory je realizována jen v případě volných a dostupných lidských kapacit a po předchozí dohodě.

V případě poruchy či technického problému na naší straně samozřejmě technici zasahují kdykoli okamžitě přes den i v noci (nejpozději do 10 minut od zjištění problému).

Vybral nejlepší odpověď

Categories