Gmail nezobrazuje e-maily přijaté z konkrétní domény skrze alias

Vyřešeno126 zhlédnutíMailhostingalias gmail
0

Mám e-mail na hostingu WEDOS na vlastní doméně (říkejme např. a@firma.cz). K přijímání a odesílání e-mailů používám rozhraní Gmail. Nastavení odesílání i přijímání proběhlo v pořádku a při odeslání/přijetí emailu z adresy b@seznam.cz  na mou adresu a@firma.cz vše funguje.

Obchodní partner mi poslal email z jejich domény partner.cz.

Všechny ostatní e-maily se synchronizují, ale žádný email z domény @partner.cz se do Gmailu nesynchronizuje.

V rozhraní webmail.wedos vidím všechny e-maily včetně těch odeslaných z @partner.cz. V Gmailu nevidím žádné maily z @partner.cz. Ani ty od mého obchodního partnera, ani ty od jeho sekretářky.

Gmail nemá pohřešované e-maily ani ve spamu ani v hromadných a nelze je nalézt skrze řádek hledání.

Je možné, že jsem někde omylem nastavil nějaký filtr na straně WEDOS nebo Gmail?

Je možné nějakým způsobem ověřit komunikaci mezi WEDOS a Gmail, abych viděl, jaké e-maily jsou předány a mohl identifikovat jestli ke ztrátě dat došlo na straně Gmail nebo WEDOS?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 7. 2024
0
104.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud jsou e-maily ve Webmailu, z naší strany k jejich ztrátě nedošlo – jsou stále na mailserveru. V administraci vidím dost záznamů v Blacklistu, ale pokud by v tomto hrál roli, nepřicházely by zprávy ani k nám.

Pokud máte Gmail propojený přes SMTP a IMAP, tipoval bych, že filtr bude někde u nich. Pokud maily přeposíláte v nastavení WebMailu, zkontrolujte, jestli s nimi nějaký filtr neprovádí akci, která by přeposílání bránila.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 7. 2024