Hledáme pracovníka zákaznické podpory našich hostingových služeb.
Náplň práce
- komunikace se zákazníky přes e-mail a další komunikační kanály
- odpovídání na otázky ohledně služeb
- řešení základních technických problémů
- pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb
- dvousměnný provoz – denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00-18:00 a 18:00-6:00)
- spolupráce s techniky a programátory
Požadujeme
- SŠ vzdělání, nejlépe technického směru
- velmi dobrá znalost práce na PC
- základní znalosti hardware
- základní znalosti počítačových sítí
- všeobecné znalosti internetu, webhostingu, databází, domén, DNS, IP, atd. (více než na uživatelské úrovni)
- základní znalosti programování v PHP, MySQL, HTML – nutnost orientovat se v PHP kódu a řešit základní problémy
- základní znalost operačního systému Linux
- ochotu pro další vzdělávání v oblasti IT, zlepšování kvalifikace
- znalost anglického jazyka alespoň na pasivní úrovni
- komunikativnost
- trestní bezúhonnost
- velká chuť do práce, obětavost
- aktivní přístup, iniciativa
Výhodou
- pokročilá znalost programování (např. bash, PHP, Java, SQL)
- znalost některých CMS systémů v PHP – např. Drupal, WordPress, Joomla, Prestashop, apod.
- pokročilá znalost administrace OS Linux a Windows Server
- pokročilá znalost počítačových sítí
- aktivní znalost anglického jazyka nebo jiných jazyků
Místo výkonu: Hluboká nad Vltavou u Českých Budějovic.
Mzda: od 18 000 do 35 000 Kč/měsíc
Zaslat životopis můžete přes následující kontaktní formulář:
PŘ140434 Upravil otázku 1. 4. 2020
3 Answers
Ahá, už zistil, ako pridám príspevok, hore to tlačidlo „Zeptat se“.
Akože lepšie by bolo keby ste tam dali text „Pridat dotaz“.
A ak by ste to tlačidlo umiestnili priamo nad sekciu, kde sa zobrazujú dotazy.
Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 18. 3. 2020
Místo výkonu práce? Plat (alespoň orientační?)
Role: Zákazník
PŘ140434 publikoval nový komentář 1. 4. 2020