Hledáme pracovníka zákaznické podpory našich hostingových služeb.

2

Náplň práce

  • komunikace se zákazníky přes e-mail a další komunikační kanály
  • odpovídání na otázky ohledně služeb
  • řešení základních technických problémů
  • pomoc zákazníkům se zřizováním hostingových služeb
  • dvousměnný provoz – denní a noční směny včetně víkendů a svátků (12-ti hodinové směny 6:00-18:00 a 18:00-6:00)
  • spolupráce s techniky a programátory

Požadujeme

  • SŠ vzdělání, nejlépe technického směru
  • velmi dobrá znalost práce na PC
  • základní znalosti hardware
  • základní znalosti počítačových sítí
  • všeobecné znalosti internetu, webhostingu, databází, domén, DNS, IP, atd. (více než na uživatelské úrovni)
  • základní znalosti programování v PHP, MySQL, HTML – nutnost orientovat se v PHP kódu a řešit základní problémy
  • základní znalost operačního systému Linux
  • ochotu pro další vzdělávání v oblasti IT, zlepšování kvalifikace
  • znalost anglického jazyka alespoň na pasivní úrovni
  • komunikativnost
  • trestní bezúhonnost
  • velká chuť do práce, obětavost
  • aktivní přístup, iniciativa

Výhodou

  • pokročilá znalost programování (např. bash, PHP, Java, SQL)
  • znalost některých CMS systémů v PHP – např. Drupal, WordPress, Joomla, Prestashop, apod.
  • pokročilá znalost administrace OS Linux a Windows Server
  • pokročilá znalost počítačových sítí
  • aktivní znalost anglického jazyka nebo jiných jazyků

Zaslat životopis můžete přes následující kontaktní formulář:

Zaslat

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
Změnil status na publikováno