Https – problém

Vyřešeno2.01K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

při koupení hostingu jsem dostal doménu a certifikát HTTPS zdarma. Aktivace certifikátu se mi nezdařila, a tak jsem certifikát deaktivoval a znova aktivoval. Bohužel stále nic nepomohlo a ještě jsem dostal upomínku na zaplacení certifikátu…. Prosím o pomoc a odebrání platby, protože jsem certifikát dostal zdarma.

Děkuji F Novák

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pokud jej nepotřebujete, stačí říct a zrušíme to. 7 dnů po aktivaci je zrušení v rámci zkušební doby bez problémů.

Kdo vám toto přislíbil? Kde přesně? Můžete nám poslat nějaké podklady? Běžně to neděláme, proto by to muselo být něco opravdu speciálního. Pokud jsme to někde slíbili, rádi to dodržíme.

Jen možná dochází k nepochopení – SSL certifikát od Let’s Encrypt je skutečně zdarma, ale potřebujete k němu příplatkovou službu HTTPS SNI, která je za 12 Kč měsíčně. Kompenzuje se tím zvýšená zátěž na servery.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

máte pravdu, certifikát je zcela zdarma, pro tuto službu však musíte mít aktivní příplatkovou službu „HTTPS na doméně (SNI)“ v opačném případě nelze certifikát aplikovat.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Odpověděl na otázku 14. 10. 2019
0

Dobrý den,

HTTPS na doméně (SNI)

jsem měl mít také zdarma…

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nemáte na mysli HTTPS SNI v rámci balíčku Extra? Pak by bylo skutečně zdarma, webhosting NoLimit Extra ale momentálně nemáte. Proto je potřeba balíček HTTPS SNI uhradit.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 10. 2019
0

Což znamená, že i když jsem balíček SNI vůbec nevyužil, budu ho muset stejně uhradit?

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019
0

A navíc si myslím, že jsem opravdu tu SNI měl zdarma. Myslím, že jsem si mohl vybrat 1 službu zdarma a já vybral tuto

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019
0

Nejsem si tím jistý, takže to prosím zrušte. Já sám jsem si to už odebral ze služeb.

Děkuji F Novák

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019