IMAP v Outlooku

Vyřešeno504 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,

zkusil jsem všechny možnosti portů a zabezpečení, ale stále nejdou 2 emaily přidat. Již 3 emaily v outlooku mám a vše funguje správně, ale 2 nové nejdou, i když je nastavím identicky jako 3 fungující. Při přihlášení přes webmail je vidět, že outlook zkušební zprávy odesílá. Zkusil jsem i vypnout ESET, restart PC, nic nepomohlo.

Děkuji za radu…

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 3. 2023
0
91.72K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

pokud Outlook odesílá zkušební zprávy, ale zároveň tvrdí, že účet nelze nastavit, vypadá to spíš na chybu Outlooku. Odstavení antivirového software a restart PC jsou bohužel jediné rady, které v této situaci můžeme poskytnout.

Pokud zadáváte jako uživatelské jméno celou adresu a tyto servery:
SMTP(S) wes1-smtp.wedos.net
IMAP(S) wes1-imap.wedos.net
POP3(S) wes1-imap.wedos.net
tak by všechno mělo být v pořádku, zkuste ještě projít rozšířená nastavení, občas způsobují chyby různá přepínátka zabezpečení. Žádné další možné příčiny problému a možná řešení bohužel neznám.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 publikoval nový komentář 20. 3. 2023