IMPAP nastavení MS outlook 2019

Vyřešeno946 zhlédnutíVirtuální serveryoutlok 2019
0

Dobrý den,

máme problém s vaším IMAP mailem a Oulookem 2019.  Outlook nezobrazje všechny složky, které v emailové schránce jsou. Všechny složky můžeme vidět jen ve webmailu či v aplikaci wedos mailu pro android, ale ne v Outlooku.

Můžete nám prosím popsat jak Oulook 2019 nastavit, aby zobrazoval všechny složky?

díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 30. 4. 2023
0
111.05K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 30. 4. 2023
0

jaká je prosím cesta ke kořenové složce? na některých serverech to bývá INBOX

jak je to u vás?

publikovat to můžte

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 6. 1. 2023
0
47.27K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
můžete prosím zaslat screenshot toho, co kam potřebujete nastavit?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 6. 1. 2023
0

jde mi o složky/cesta ke kořenové složce

složky ve imap mailu se nám nesynchronizují všechny, jenom některé

v nastavení outlooku je nastaveno, aby se synchronizovala veškerá historie

jedná se o schránku @akstp.cz

Role: Zákazník
MB313456 Edited answer 6. 1. 2023
0
47.27K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,
podívejte se, zda vám komunikaci s mailserverem neblokuje váš antivirový software nebo firewall.

Role: Podpora
TJ285257 publikoval nový komentář 30. 4. 2023