Import stránek z WordPress a jejich zprovoznění na WEDOS

Vyřešeno1.08K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, jsem naprostý laik, takže: potřeboval bych polopaticky vysvětlit, jak dostanu stránky vytvořené ve WordPress k vám (webhosting No Limit dnes objednán a zaplacen), tak aby se pak stránky normálně všem uživatelům zobrazovaly. Díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2020
0

Zdravím, předpokládám, že chcete web přemigrovat, nikoliv zkopírovat.

  1. Přihlaste se do FTP původního poskytovatele hostingu a stáhněte do svého počítače celý obsah webu.
  2. Jakmile budete mít hotovo, připojte se na FTP Wedosu a proklikejte se do adresáře www/domains a tam vytvořte nový adresář s názvem Vaší domény. Do tohoto adresáře nahrajte stažený web z Vašeho počítače.
  3. U původního poskytovatele hostingu se přihlaste do databáze Vašeho webu a stáhněte ji k sobě do počítače (vyberte úplně všechny tabulky).
  4. Přihlaste se do administrace Wedosu https://client.wedos.com, nahoře klikněte na webhosting, v seznamu vyberte Váš web a v pravé části stránky vytvořte novou databázi.
  5. Na adrese https://pma.wedos.net/ se přihlaste k databázi (údaje najdete v emailu). Do databáze naimportujte staženou databázi z počítače.
  6. Otevřete si web https://webftp.wedos.net, kde se přihlaste k FTP Wedosu. Proklikejte se do adresáře, kam jste nahrál web. V tomto adresáři klikněte na tlačítko „upravit“ u souboru wp-config.php . Změňte přístupové údaje pro připojení k databázi. Změnu uložte.
  7. V DNS administraci domény přehoďte záznamy A a AAAA  na webhosting u Wedosu.

Tím by měla být migrace dokončena.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
MB313456 publikoval nový komentář 9. 9. 2022

Dobrý den,
mohu se zeptat – potřebuji jako zadavatel dotazu zprovoznit stránky, nicméně se mi nedaří. Ukládám si stránky na subdoménu.

Nevím jistě zda v bodě 6 přepisuji správně takto:
‚DB_NAME‘ přepisuji údajem Název databáze ?
‚DB_USER‘ -> Jméno Uživatele pro správu databáze (má plná přístupová práva) ?
‚DB_PASSWORD‘ heslo náležející výše uvedenému ?
‚DB_HOST‘ -> Databázový server?
To v bodě 6 editace je vše?

A co konkrétně znamená bod 7?

Předem děkuji za pomoc!

Dobrý den,
údaje k bodu 6 uvádíte správně. Bod 7 znamená, že pokud DNS domény směřuje jinam než na webhosting, nastavte A a případně AAAA záznamy (pokud jsou na Vašem hostingu dostupné) na webhosting WEDOS.
Více informací o nastavení DNS najdete v článku https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-zaznamy-domeny/
Pokud používáte DNS servery WEDOS, můžete doménu na webhosting nasměrovat podle návodu https://kb.wedos.com/cs/domeny/administrace-domeny/nastaveni-dns-na-sluzby/

0

Dobrý den, nainstalujte si na starý web například plugin WP-All-In-One Migrator (Migration), pomoci něho si vygenerujte .wpress soubor, ten stáhněte… Změňte DNS záznamy domény na Wedos, u wedosu si nainstalujte wordpress a taky ten plugin, nahrajete .wpress a importujete a máte to. Pokud si nevěříte, tak si najděte odborníka, jsou jich mraky a udělají vám to za 500 🙂

mějte se hezky

PK171494 Odpověděl na otázku 24. 7. 2020