informacie z kontaktneho formulara

120 zhlédnutíWebSite
0

Ahoj,

nadstavil som všetko podľa navodov a emaily z formulara mi nechodia.
Kde robím chybu?
Ďakujem

Role: Zákazník
RM130195 Odpověděl na otázku 25. 4. 2024
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Vaši otázku předávám na website oddělení. Problémy s formulářem řešíme už delší dobu, stav řešení bohužel neznám.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 17. 4. 2024
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

omlouváme se za dlouhotrvající potíže s formulářem. Nyní by to mělo být opravené.
Bude potřeba jen aktualizovat odesílací skripty na vašem webu, a to provedete zcela jednoduše přihlášením do své administrace WebSite https://wedos.website/sites – vpravo nahoře je pozdrav Zdravím, u něj je po kliknutí možnost Můj účet, kde se vyplňuje e-mailová adresa a heslo. V jednom z těchto dvou polí je nutné něco provést. Nemusíte měnit e-mailovou adresu, klidně tam jen vyplňte své stávající heslo a uložte. Od té doby by měly e-maily z formuláře chodit v pořádku. Web není potřeba znovu zveřejňovat. Formuláře se budou doručovat na adresu, která je ve zmíněném poli E-mail.

Pokud mohu doporučit, zatím pro příjem vyplněných formulářů nepoužívejte Gmail, tam ještě řešíme nějaké problémy s doručitelností, které zřejmě v nejbližších dnech vyřešíme, ale u ostatních poskytovatelů je to v pořádku (třeba schránka v rámci vaší WebSite služby).

Dejte mi vědět, pokud byste potřebovali pomoci s nastavením.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 25. 4. 2024