Instalace Prestashop

199 zhlédnutíRedakční systémy
0

Celý den se snažím nainstalovat prestu od verze 1.6. až po nejnovější a stále to hlásí chybu vytváření tabulky i když je databáze nová a čistá.

Dejte mi radu co s tím protože mi dochází trpělivost

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0

Už mám opravdu dost stále stejná chyba.

A žádná pomoc od wedosu. Pokud to nevyřešite do rána odcházím od vás proptože od rána nemůžu nainstalovat jedinou prestu. A nadále vás nebudu doporučovat svým zákazníkům a bylo jich dost.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
14.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zřídil jsem vám databázi na jiném serveru, zkuste prosím instalaci provést s nově doručenými údaji. Ujistěte se, že původní údaje nebudete mít cachované.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

Ok zkusím to a mohu instalovat libovolnou prestu?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Moc to nepomohlo. Co s tím?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
14.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zkoušel jste to vícekrát? Viděl jsem i případy kdy díky cache instalace probíhala stále do původní databáze.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

ANO ALE NEMŮŽU PORÁD DOKOLA VYTVÁŘET DATABÁZE

NEZLOBTE SE ALE TO JSOUUUU RADY , POTŘEBUJI KONKRÉTTNÍ POSTUP NEBO POPIS

CHYBY PROČ?

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Promažte v http://pma.wedos.net databázi nebo zvolte jiný prefix.

0

Byla tu ještě jedna odpověd ode mně ale tu jste zřejmně smazali.

Díky tomu jak ” rychle ” reagujete na otázky a následná pomoc je nulová jsem z wedosu odešel.

Snažím se chápat že máte určitě i jinou práci, ale v případě kdy někdo potřebuje rychlou pomoc aby mohl rozjet podnikání prostřednictvím eshopu, tak je důležité jednat co nejrychleji.

Byl jsem u vás několik let a moji zákazníci také, všem doporučím aby přešli ke konkurenci.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Categories