Integrace s Fakturoidem
Dobrý den,
od včera mám problém s SMTP ve Fakturoidu. Měl jsem nastaveno, aby se faktury rozesílaly přes e-mailovou adresu, kterou mám na vašem hostingu. Dříve vše fungovalo bez problému. Podpora Fakturoidu mi odepsala, že na jejich straně je vše v pořádku a že je nutné věc řešit s vámi.
Přikládám printscreen nastavení.
Můžete mi prosím sdělit, zda je to takto v pořádku, případně co je potřeba přenastavit?
Děkuji.
LN
1 Odpověď
Dobrý den,
při posílání z SMTP serveru bývá nejčastější chybou posílání přes jiný port než 587, ale ten nastavený máte. Ve schránce dochází místo, ale nevidím, že byste byl na 100%, a na limit odeslaných mailů za den jste dnes také nenarazil.
Nejprve zkuste na doméně nastavit SPF záznam podle tohoto návodu, vyčkejte hodinu na propsání a otestujte systém znovu.
Pokud zpráva nepřijde ani s aktivním SPF záznamem, napište nám přes formulář a uveďte tyto podrobnosti:
- název webhostingu
- odkud jsou e-maily odesílány (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
- co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
- e-mailová adresa odesílatele
- e-mailová adresa příjemce
- úplné znění případné chybové hlášky (nebo přiložte obrázek se screenshotem)
Technici prověří cestu zprávy systémem a dají Vám vědět, reakční čas bývá rámcově v hodinách.