Integrace s Fakturoidem

52 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od včera mám problém s SMTP ve Fakturoidu. Měl jsem nastaveno, aby se faktury rozesílaly přes e-mailovou adresu, kterou mám na vašem hostingu. Dříve vše fungovalo bez problému. Podpora Fakturoidu mi odepsala, že na jejich straně je vše v pořádku a že je nutné věc řešit s vámi.

Přikládám printscreen nastavení.

Můžete mi prosím sdělit, zda je to takto v pořádku, případně co je potřeba přenastavit?

Děkuji.

LN

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 20. 7. 2022
0
MB313456 12.75K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

při posílání z SMTP serveru bývá nejčastější chybou posílání přes jiný port než 587, ale ten nastavený máte. Ve schránce dochází místo, ale nevidím, že byste byl na 100%, a na limit odeslaných mailů za den jste dnes také nenarazil.

Nejprve zkuste na doméně nastavit SPF záznam podle tohoto návodu, vyčkejte hodinu na propsání a otestujte systém znovu.

Pokud zpráva nepřijde ani s aktivním SPF záznamem, napište nám přes formulář a uveďte tyto podrobnosti:

  • název webhostingu
  • odkud jsou e-maily odesílány (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
  • co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
  • e-mailová adresa odesílatele
  • e-mailová adresa příjemce
  • úplné znění případné chybové hlášky (nebo přiložte obrázek se screenshotem)

Technici prověří cestu zprávy systémem a dají Vám vědět, reakční čas bývá rámcově v hodinách.

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 20. 7. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.