Intuitívnejšie označovanie súkromných dotazov

Vyřešeno514 zhlédnutíZákaznická administraceHelp help wedos helpdesk
0

Prosím, to spodné zaškrtávacie políčko nastavenia súkromnej otázky (tu v help.wedos.cz/otazky/zeptat-se/) premenujte tak, aby bolo jasné, čo to znamená a čo sa stane po jeho zakliknutí.
Napríklad takto – „Súkromný dotaz – Po zakliknutí tohto políčka vašu otázku neuvidia všetci používatelia, ale iba Vy a administrátori Wedos“
Teraz je to tam napísané tak, že nikdy neviem, či dotaz uverejňujem súkromne alebo verejne.

Za vybavenie ďakujem.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vlákno uzavírám z důvodu neaktivity, v případě nevyřešení dotazu založte vlákno nové.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

děkujeme za podnět.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
PK265670 Změnil status na publikováno 21. 2. 2022
0

Dobi deň.
Nerozumiem, prečo zase je tento môj dotaz len súkromný.
Stavil by som sa, že som dané políčko nezaštrával.
Prosím spravíte ho verejný?
Za vybavenie ďakujem a prajem pekný deň.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 21. 2. 2022