Ios Mail klient přestal zobrazovat odchozí poštu

Vyřešeno145 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od 10.1.25 se mi přestala v IOS Mail aplikaci propisovat odchozí pošta. Do té doby to běžně fungovalo… pokud jsem odeslal mail skrz webového klienta wedosu, propsal se mail i do odchozích v telefonu. Smazal jsem a přidal znovu účet dle návodu (https://help.wedos.cz/navody/e-maily/e-mailovy-klient-mail-v-ios/) a stejně jako při předchozím nastavování a opět… odeslaná pošta se stáhne pouze do 10.1.2025. … do té doby ale toto nastavení fungovalo.

Jak mohu věc řešit?

Děkuji

M

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

tyto problémy většinou způsobuje rozdílné pojmenování složek, ale pokud účet stáhne poštu jen do určitého data a potom ne, nevím, co by mohlo takové chování způsobovat.

Zobrazují se Vám nějaké chybové hlášky? Jak se chová pošta odeslaná z Mailu (proběhne odeslání, je vidět ve WebMailu)?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 2. 2025
0

Dobrý den, děkuji za odpověď.

Jednoduše se nepáruje odeslaná pošta mezi WebMail klientem a Mail klientem IOS. Pošta se odešle z obou, nepropíše se však do toho druhého.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 24. 1. 2025