IZO-MEN.cz – nastavení domény, aby směřovala na hosting

Vyřešeno1.50K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

mám doménu u Genereal Registry (Domainmaster.cz) a směřuji ji NSSET „WEDOS“ na hosting u vás, ale doména není stále funkční a je to již více, jak 24 hodin. Mám dojem, že jsem smazal nějaký záznam v administraci, který doménu definovat ve webhostingu před několika dny. Ale už nevím, co to bylo. Mohli byste mi prosím pomoci?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2021
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problém je v DNSSECu. U domény nesmíte mít nastaven náš KEYSET, jelikož nejsme registrátorem.
Nastavení DNSSEC u domény

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 30. 3. 2021
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zřejmě došlo ke špatnému propsání DNS, doporučujeme nastavit DNS servery znovu.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 24. 2. 2021
0

Ano, to bych si taky myslel, ale domainmaster hlasí, že doména míří dobře. Dle mého jsem smazal něco v adminu, co napojení hostingu a domény ovlivnilo. Mrkněte prosím přímo na nastavení hostingu, kde by mohl být problém. Přikládám screen z Domainmaster nastavení domény. Dle mého to je dobře.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 30. 3. 2021
0

Nebo mám vytvořit nějaké DNS záznamy? Běžně jsem toto nikdy dělat nemuse a stačil mi jen NSSET.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 30. 3. 2021
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vidím, že už se znovu propisují DNS, tato změna může trvat 6 až 24 hodin.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 24. 2. 2021
0

Zkoušel jsem pingnout v cmd izo-men.cz, ale nebyl nalezený host, takže to vypadá, jako by nedocházelo k překladu. Ano, ale je to divné. Na Domainmaster adminu jsem to nastavoval už včera ráno. To by mělo dávno fungovat. Kde byl problém, abych věděl, když se s tím někdy u vás znovu setkám?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 24. 2. 2021
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ping vám neodpoví, protože není nastaven A záznam. Kde byl problém bohužel nemohu určit, nicméně zkuste zadat změnu znovu a pak se podívejte zde co vám ukáže výstup NS.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 24. 2. 2021