Jak postupovat při změně domény (komplet – fakturační údaje, změna majitele domény, přesun účtu)?

Vyřešeno159 zhlédnutíDoménypřevod domény
0

Majitel domény chce přesunout doménu (se vším všudy – fakturační údaje – aby při následujícím prodloužení domény chodily faktury na náš učet, dále změnu majitele převedl na nás a převod této služby) na náš zákaznický účet. Můžete mi prosím poradit, jak má majitel domény a já postupovat? Z vaší nápovědy jsem toho bohužel moc nepochopila. Je pro mě chaotická (neustálé odkazy, že je potřeba nejdříve udělat tohle, po kliknutí zase další stránka, že než udělám další krok je potřeba udělat tamto a opět další odkaz atd.). Nejsem si jistá jestli to správně chápu:-( Děkuji za odpověď a pomoc.

S pozdravem Kateřina

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 2. 2024
0
10.58K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

  1. Fakturační údaje je potřeba změnit v sekci „Odběratel“ u dané služby. Změnu fakturačních údajů je možné udělat dle návodu zde.
  2.  Změnu majitele domény je možné udělat v sekci „Změna majitele domény“. Pokud se zde nový kontakt nenachází, tak jej bude potřeba vytvořit. Změnu uděláte dle návodu zde.
  3. Následně službu přesunete pod jiný zákaznický účet zadáním ID a přihlašovacího emailu druhého účtu. Přesun uděláte dle návodu zde.

Send DataSend Data

Role: Podpora Vizitka: Pracovník zákaznické podpory
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 2. 2024