Jak změnit adresu bydliště u zaregistrované domény DRZOSTNADEJE.CZ?

Vyřešeno343 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

jakým způsobem by bylo možné změnit adresu bydliště na kterou je registrována doména DRZOSTNADEJE.CZ?

Při registraci jsem vyrobil nějakou chybu 🙁 a chci mít vše v pořádku.

V admin rozhraní jsem tuto možnost (snad jako jedinou :)) nenašel.

Děkuji a zdravím,

Tomáš MRÁZEK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste to prosím nyní. Údaje o majiteli domény nebyly správně aktualizovány z centrálního registru. Dal jsem je tedy aktualizovat a nyní jsou údaje v certifikátu správné. Za prodlevu se omlouvám.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontakt majitele CZ domény je možné editovat pomocí tohoto návodu.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 2. 5. 2023
0

Dobrý den,

děkuji za Vaši promptní odpověd!

Úspěšně změněno. Certifikát o vlastnictví domény bude aktualizován příští měsíc, je to tak?

Přehlédl jsem tuto možnost změny, máte v admin rozhraní strašně mnoho funkcionalit… jen nad tím nevěřícně kroutím hlavou, pokaždé objevím něco nového 🙂 neuvěřitelně propracovaný a hlavně provázaný management… nikdy jsem nic takhle skvělého v dané neoblasti neviděl! Neuvěřitelná práce! A vše funguje jak má!!! MEGAPALEC nahoru a VELKÝ RESPEKT!

Zdravím Vás a těším se na další spolupráci,

Tomáš MRÁZEK

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 2. 5. 2023
0
3.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

elektronický certifikát o vlastnictví domény si můžete kdykoliv nechat vygenerovat a stáhnout v zákaznické administraci zde. Po jeho vygenerování na něm vždy budou aktuální údaje o majiteli domény.

Role: Podpora
VŠ337642 Odpověděl na otázku 2. 5. 2023
0

Dobrý den,

to jsem zkoušel, kliknutím na „Download“ ale jsou tam stále ty původní údaje v adrese…

Zdravím Vás,

Tomáš MRÁZEK

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 2. 5. 2023
0

Dobrý den,

opět děkuji za Vaši promptní reakci!

Po Vámi vyvolané aktualizaci je nyní vše v pořádku => VYŘEŠENO! Paráda.

Děkuji a zdravím Vás,

Tomáš MRÁZEK

Role: Zákazník
TP325954 Změnil status na publikováno 2. 5. 2023