Jak zrušit přesměrování e-mailu?

Vyřešeno1.11K zhlédnutíZákaznická administrace
0

V administraci NEMÁM nastavené žádné přesměrování e-mailu, e-maily přesto chodí jinam. Jak zruším přesměrování, které prakticky neexistuje?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2019
0
JŠ246155 5.73K - WEDOS Internet, a.s. 6 Comments

Zdravim,

Otevřete si v zákaznickém účtu administraci daného webhostingu, v něm nalevo možnost:

  • E-mailové schránky

Tam si rozklikněte danou emailovou schránku(lupou nalevo) a tam 3. tabulka je Přesměrování

Z toho smažte nastavený email a nahoře klikněte uložit změny.

Tím se tohoto přesměrování zbavíte.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2019

Ne, tam žádný e-mail pro přesměrování vyplněný není. V tom je právě ten problém – tabulka je prázdná, ale maily přesto chodí jinam! Filtry také přímo v adminu webmailu žádné nemám.
Ještě pro upřesnění – cca před rokem jsem toto přesměrování nastavil, teď jsem jej chtěl zrušit, jenže jak píšu, v tabulce žádná jiná adresa není. Přesměrování zkrátka není nastaveno nikde, přesto je stále aktivní 🙁

Dobrý den,

nenapsal jste, o jakou jde doménu. Pokud jde o doménu pilamusil.cz, tak zde máte u obou Vašich schránek nastaveno přesměrování na email u seznamu.

Pro zrušení je tedy nutné navštívit zák. administraci a u konkrétní schránky zrušit přesměrování.

Děkuji za odpověď, ale jedná se o pole-me.cz, konkrétně o mailovou schránku tickets@pole-me.cz.
Můžete to prosím ověřit? Děkuji

Tam žádné přesměrování nastavené není, jediná možnost tedy musejí být filtry ve webmailu. Do těch bohužel bez přístupu ke schránce nevidíme. Pokud nějaké filtry máte, zkuste je všechny deaktivovat, zda problém vymizí.

To už jsem taky ověřil, filtry žádné nastaveny nejsou. Proto píši sem – protože nikde žádné viditelné přesměrování nastaveno není, přesto je aktivní.

Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.