Je možné zažádat o jiný webhosting?

Vyřešeno283 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, objednal jsem si webhosting LowCost, ale právě jsem zjistil, že verze webhostingu LowCost nemá v sobě instalátor apliakcí, tudíž bych asi nedokázal WordPress nahrát manuálně.

Bylo by tedy možné požádat o nový, rozšířený webhosting, kde bude možný instalátor aplikací s možností WordPressu? Už mám zažádánou o webhosting LowCost, ale fakturu jsem dosud neuhradil.

Bylo by tedy možné vystavit novou fakturu a nastavit o stupýnek lepší webhosting s možností snadné instalace WordPressu?

Předem Vám děkuji za brzkou odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 1. 2023
0
93.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ze zákaznické administrace stornujete jenom doménu, ne webhosting. Nejjednodušší je napsat na podporu přes formulář a požádat o storno objednávky webhostingu. Nezapomeňte uvést jeho název.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 1. 2023