je tu někdo, nebo tu je oparavdová anarchie?

Vyřešeno790 zhlédnutíDomény
-3

je tu někdo?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den,

jaký problém prosím řešíte?

Píšete do veřejného diskuzního fóra. Nechcete to případně vyřešit přes email? Zde najdete kontaktní formulář

https://client.wedos.com/contact/cform.html?subject=auto-plasty.cz+1311165472

2

ŠČ242374 Publikováno 11. 12. 2019

Dobrý den,

někdo to určitě je. Kromě výše komunikujícího pana nejvyššího jsme tu i my, zákazníci WEDOS, kteří zde na fóru dobrovolně odpovídají na dotazy ostatních zákazníků.

Nemůžete se však divit, že nikdo z nás nemá náladu odpovídat na dotaz, který je očividně psán člověkem, který nemá ani špetku pokory a vyřvává kolem sebe, zatímco co neplatí za domény. Vše, co potřebujete je v dokumentaci.

Přemýšlel jsem, jestli reagovat nebo ne.. Napsal jste to perfektně a plně souhlasím..

Také mám občas výhrady nebo problémy, ale vždy jsme se (již od roku 2011) dokázali s vedením a nebo odpovědnými osobami Wedosu domluvit a danou situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran za velmi krátkou dobu.

Wedos (na rozdíl od konkurence) nic neskrývá a zveřejňuje i výkřiky těchto individuí, která kromě toho, že nemají ani špetku pokory nebo sebereflexe, tak nemají ani špetku inteligence..

To je jako si koupit auto v roce 2011, pár let se o něj starat a pak ho dnes reklamovat, že jsem zapomněl dolít naftu nebo benzín a ono mi nejede a čekat, že se to lusknutím prstu změní a najednou auto zase pojede, aniž bych pro to udělal něco více, než pyskování na nějakém fóru..

Pokud si autor toho textového průjmu v zadání dotazu neumí přečíst, kolik má za doménu zaplatit a neumí provést platbu ani 3 měsíce a po zaslání výzvy k platbě, tak je na místě, aby se na to vykašlal a zkusil své štěstí jinde.. Třeba tam ho tam budou mít radši, budou ho dotovat a dávat mu hosting i doménu zdarma.

Navíc najít kontakty na Wedos zabere cca 1 sekundu.. stačí na Google napsat „Wedos kontakt“ a je to..

Role: Zákazník+ Web: https://www.techniciostrava.cz Vizitka: Jsi-li programátor, prohraješ s počítačem, výrobcem HW a uživatelem. Jsi-li tester, prohraješ se všemi.. Programováním i testováním se to snažím vyvrátit :-)
Vybral nejlepší odpověď
-5

kde je tedy nějaký kontakt na firmu?????? telefon nefunkční

veřejné forum co nefunguje

chlubíte se firemní fotkou s tolika zaměstnancema  a jevíte se jakonějaká sklepní firma

s jedním zoufalým ajťákem…….

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Kontakt na firmu najdete zde https://www.wedos.cz/kontakty

6
313 - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

dovolte, abych reagoval. Jen si uvědomte, že tady nejste anonymní, ale dá se dohledat kdo jste. Podle domény si to každý může najít.

Sám vidíte, že tady k dispozici někdo je  a jediný, kdo zavádí anarchii jste vy sám.  Kolegové se snaží situaci řešit. Trochu mám pocit, že byste měl reagovat k věci. Jinak můžete přijít o doménu.

To, že za doménu máte zaplatit víte již od 12. 9. = 3 měsíce. To, že za ni dlužíte ještě 24,45 Kč víte 2 měsíce (od 10. 10.) a situaci řešíte poslední den, kdy je to skutečně na poslední chvilku.

Místo 6 otazníků by příště stačilo napsat 1. Možná místo zbytečné otázky, kterou je vhodné použít tak na nějakých anonymních diskuzních fórech, by to chtělo přímo řešit problém. Problém, který nevznikl z naší strany, ale vaší chybou, protože jste uhradil částku, která se platila před rokem. Mezitím však CZ.NIC domény zdražil… A tak bych mohl pokračovat.

Nejsme pochybná nebo podvodná společnost, ale největší hosting v České republice. Máme 2 vlastní datacentra a pracuje nás ve firmě cca 40.

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Ještě bych dodal, že jste u nás od 10.10.2011 16:38:42 a tak jistě víte, že nejsme podvodná společnost.
Jsme pro naš zákazníky k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Postupně měníme způsob podpory, protože zákazníci jsou stále více agresivní a chovají se podobně jako vy. Nečtou návody, nečtou postupy, nečtou maily a potom napíší několik zbytečných zpráv nebo komentářů nebo mailů našim lidem a oni na to musejí reagovat.

Zjistili jsme, že přes 90% požadavků se neustále opakuje a přitom stačí číst návody. Potom dalším problémem je zbytečná agrese zákazníků. Takové věci nepřispívají řešení situace a proto jsme nuceni měnit způsob a formy a rozsah poskytované podpory.

Děkujeme za pochopení.

3

Dobrý den,

někdo to určitě je. Kromě výše komunikujícího pana nejvyššího jsme tu i my, zákazníci WEDOS, kteří zde na fóru dobrovolně odpovídají na dotazy ostatních zákazníků.

Nemůžete se však divit, že nikdo z nás nemá náladu odpovídat na dotaz, který je očividně psán člověkem, který nemá ani špetku pokory a vyřvává kolem sebe, zatímco co neplatí za domény. Vše, co potřebujete je v dokumentaci.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
Odpověděl na otázku

Categories