je tu někdo, nebo tu je oparavdová anarchie?


Píšete do veřejného diskuzního fóra. Nechcete to případně vyřešit přes email? Zde najdete kontaktní formulář
https://client.wedos.com/contact/cform.html?subject=auto-plasty.cz+1311165472
4 Answers
ŠČ242374 Publikováno 11. 12. 2019
Dobrý den,
někdo to určitě je. Kromě výše komunikujícího pana nejvyššího jsme tu i my, zákazníci WEDOS, kteří zde na fóru dobrovolně odpovídají na dotazy ostatních zákazníků.
Nemůžete se však divit, že nikdo z nás nemá náladu odpovídat na dotaz, který je očividně psán člověkem, který nemá ani špetku pokory a vyřvává kolem sebe, zatímco co neplatí za domény. Vše, co potřebujete je v dokumentaci.
Přemýšlel jsem, jestli reagovat nebo ne.. Napsal jste to perfektně a plně souhlasím..
Také mám občas výhrady nebo problémy, ale vždy jsme se (již od roku 2011) dokázali s vedením a nebo odpovědnými osobami Wedosu domluvit a danou situaci vyřešit ke spokojenosti obou stran za velmi krátkou dobu.
Wedos (na rozdíl od konkurence) nic neskrývá a zveřejňuje i výkřiky těchto individuí, která kromě toho, že nemají ani špetku pokory nebo sebereflexe, tak nemají ani špetku inteligence..
To je jako si koupit auto v roce 2011, pár let se o něj starat a pak ho dnes reklamovat, že jsem zapomněl dolít naftu nebo benzín a ono mi nejede a čekat, že se to lusknutím prstu změní a najednou auto zase pojede, aniž bych pro to udělal něco více, než pyskování na nějakém fóru..
Pokud si autor toho textového průjmu v zadání dotazu neumí přečíst, kolik má za doménu zaplatit a neumí provést platbu ani 3 měsíce a po zaslání výzvy k platbě, tak je na místě, aby se na to vykašlal a zkusil své štěstí jinde.. Třeba tam ho tam budou mít radši, budou ho dotovat a dávat mu hosting i doménu zdarma.
Navíc najít kontakty na Wedos zabere cca 1 sekundu.. stačí na Google napsat „Wedos kontakt“ a je to..

Kontakt na firmu najdete zde https://www.wedos.cz/kontakty
Dobrý den,
dovolte, abych reagoval. Jen si uvědomte, že tady nejste anonymní, ale dá se dohledat kdo jste. Podle domény si to každý může najít.
Sám vidíte, že tady k dispozici někdo je a jediný, kdo zavádí anarchii jste vy sám. Kolegové se snaží situaci řešit. Trochu mám pocit, že byste měl reagovat k věci. Jinak můžete přijít o doménu.
To, že za doménu máte zaplatit víte již od 12. 9. = 3 měsíce. To, že za ni dlužíte ještě 24,45 Kč víte 2 měsíce (od 10. 10.) a situaci řešíte poslední den, kdy je to skutečně na poslední chvilku.
Místo 6 otazníků by příště stačilo napsat 1. Možná místo zbytečné otázky, kterou je vhodné použít tak na nějakých anonymních diskuzních fórech, by to chtělo přímo řešit problém. Problém, který nevznikl z naší strany, ale vaší chybou, protože jste uhradil částku, která se platila před rokem. Mezitím však CZ.NIC domény zdražil… A tak bych mohl pokračovat.
Nejsme pochybná nebo podvodná společnost, ale největší hosting v České republice. Máme 2 vlastní datacentra a pracuje nás ve firmě cca 40.

Ještě bych dodal, že jste u nás od 10.10.2011 16:38:42 a tak jistě víte, že nejsme podvodná společnost.
Jsme pro naš zákazníky k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Postupně měníme způsob podpory, protože zákazníci jsou stále více agresivní a chovají se podobně jako vy. Nečtou návody, nečtou postupy, nečtou maily a potom napíší několik zbytečných zpráv nebo komentářů nebo mailů našim lidem a oni na to musejí reagovat.
Zjistili jsme, že přes 90% požadavků se neustále opakuje a přitom stačí číst návody. Potom dalším problémem je zbytečná agrese zákazníků. Takové věci nepřispívají řešení situace a proto jsme nuceni měnit způsob a formy a rozsah poskytované podpory.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
někdo to určitě je. Kromě výše komunikujícího pana nejvyššího jsme tu i my, zákazníci WEDOS, kteří zde na fóru dobrovolně odpovídají na dotazy ostatních zákazníků.
Nemůžete se však divit, že nikdo z nás nemá náladu odpovídat na dotaz, který je očividně psán člověkem, který nemá ani špetku pokory a vyřvává kolem sebe, zatímco co neplatí za domény. Vše, co potřebujete je v dokumentaci.
Dobrý den,
jaký problém prosím řešíte?