Jiná měna na faktuře než v nastavení CZK/EUR

Vyřešeno257 zhlédnutíFakturace
0

Proč mám na faktuře měnu v CZK, když v nastavení je EUR – adresa je Slovensko a potřebuji na faktuře částku v EUR. Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 28. 2. 2025
0
3.37K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, výzvy k platbě v EUR jsem Vám odeslala na fakturační e-mail.

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 28. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ve Vašem zákaznickém účtu není vystavená žádná faktura. Jednotlivé služby mají fakturační údaje vlastní, a některé jsou vedené na české adresy. Zkontrolujte je podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 13. 2. 2025
0

Dobrý den, děkuji za info. udělal jsem tedy nastavení fakturačních údajů zvlášť pro deomńu i hosting, nicméně je tam stejný problém, a to že faktury jsou v CZK místo v EUR. Přitom je tam uvedené Slovensko.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 13. 2. 2025
0

A není to tedy konečná faktura, ale nezaplacená objednávka.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 13. 2. 2025
0
129.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Předávám problém na fakturační oddělení, kolegové typicky reagují do 1 pracovního dne.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 13. 2. 2025