Kategorie outlook

Vyřešeno558 zhlédnutíZákaznická administraceemail outlook
0

Dobrý den,

ráda bych se zeptala, zda byste mi byli schopni poradit s nastavením outlook. Momentálně mám u vás doménu napojenou na shoptet a přes shoptet využívám jejich email schránku. Nicméně jsem si zakoupila outlook hlavně kvůli možnosti třídit emaily do kategorií a zjistila jsem, že s nastavením IMAP to nefunguje. Poradili mi přejít na POP, ale to nechci kvůli tomu, že na emaily potřebuji reagovat i z mobilu a z pc doma, nikoliv pouze v práci. Šlo by to s použitím emailové schránky od vás vyřešit? Nemáte pro mě prosím nějakou radu? Řazení do kategorií je pro mě velmi důležité.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 6. 2023
0

Zdravím, mrkněte sem na workaround – https://www.slipstick.com/outlook/outlook-categories-flags-and-imap-accounts/ 😉 (nemám otestováno, já si vystačím s příznakem flag)

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Zákazníkem od roku 2011... :-)
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 20. 6. 2023
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

co přesně myslíte řazením e-mailů do kategorií? Náš prohlížečový klient WebMail umí třídit poštu do složek a pomocí filtrů můžete toto třídění i automatizovat. Jediným běžným problémem se synchronizací Outlook/WebMail o kterém vím, je rozdílné pojmenování složek.

Doporučil bych řešení od nás vyzkoušet, jestli splňuje Vaše požadavky – buď na existujícím webhostingu, nebo můžete pořídit novou službu a otestovat ji v rámci 7-denní zkušební doby. Pokud nesplní Vaše požadavky, můžete ji vypovědět a nechat si vrátit peníze.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 6. 2023