Kde je online podpora?

Vyřešeno200 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

Kam zmizela online zákaznická podpora?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
4
106 - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

podpora je stále k dispozici 24/7.

Jen upravujeme – měníme primární kanál podpory. Stále se opakující dotazy přes chat nejsou příliš smysluplné a tak jsme chat stále ponechali, ale už není tolik vidět a není na první pohled vidět…

V chatu se opakovalo a opakuje přes 90% všech dotazů a přitom si je každý může najít v podobném fóru a to včetně odpovědi. Je to rychlejší, pohodlnější  a účinnější. Nemá význam každý den odpovídat na několik stovek stále stejných dotazů a to jen z důvodu, že klienti nečtou návody. Nyní v našem fóru najdete odpovědi a nemusíte čekat na reakci podpory na chatu. A odpověď na opakující se otázky najdou i další a je to tedy přínos i pro další.

Zároveň v chatu bylo hodně zákazníků velmi nepříjemných a někdy vulgárních, protože ta komunikace byla neveřejná. Jakmile je to nyní veřejné, tak máme zkušenost opačnou. Zákazníci jsou slušní, příjemní a lépe se to řeší. Je to příjemné.

Naopak počet chatů poklesl  a řešíme individuální věci. Je to lepší, snazší a funkční. Navíc nyní je spokojenost s chaty prakticky 100%.

Chat je tedy stále k dispozici, ale není „tolik na očích“. Dále je k dispozici kontaktní formulář a e-mail. Vše je v režimu 24/7, ale chceme to nahradit tiketovacím systémem.

Celou zákaznickou podporu chceme nyní upravit a bude nové schéma. Různé varianty, několik novinek a několik vylepšení.

Připravujeme další možnosti a formy podpory, včetně možnosti prioritní podpory pro náročné zákazníky.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď

Zdravím (asi) pane Grille dle iniciál,

z mé strany musím uznat, že forum je pro opakující se otázky výrazně lepší. Je pravda, že jsem chat ze začátku využíval, ale taky poctivě četl návody, takže to pak už nebylo tak intenzivní.

Dokonce jedna moje klientka si našla zde odpověď dříve než jsem jí odepsal na email já. Takže ušetřená práce i pro mě 🙂

Díky a marketingovému oddělení děkuji za energeťáky

Petr