Když pošlu něco ze své domény – za svých mailů, příjemcům padá do spamu – co můžu dělat?

70 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám u Vás webhosting a chci používat i emaily.

Když pošlu něco ze své nové domény z emailu, příjemcům padá přímo do spamu, resp. se označí jako podezřelá zpráva. Co můžu udělat, aby jim skončilo normálně do doručené pošty a mohli si to přečíst. Je to něco s nastavením?

Nejdřív jsem používal Váš Webmail. Teď mám nainstalovaný Thunderbird a ten hlásil, že neznal Avast certifikát, který zřejmě používáte. Dal jsem mu věřit. Je možné, že to je tím? Otázka ale zůstává. Jak to udělám, aby si lidi ode mne mohli emaily přečíst?

Děkuji

Cyril Drahý

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den,
máte u domény nastaven SPF záznam? Pokud ne, doporučuji jej nastavit.
https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/

Dobrý den, děkuji za reakci. Mylsel jsem, že pokud používám jen Wedos, je už nastavené.
Nastavil jsem podle návodu DNS TXT na 1800 TXT v=spf1 a include:_spf.we.wedos.net -all
Myslíte, že to bude mít kýžený efekt pro příjemce mých zpráv a budou je dostávat do svých schránek?
Měl jsem za to, že tímto zabezpečuji, že já můžu odesílat (a odkud). Pletu se?

Dobrý den,

ano, přidáním SPF záznamu zamezíte tomu, aby vaše e-maily padaly do spamu. Toto nastavení není standardní, protože existuje mnoho možností nastavení tohoto záznamu, různé kombinace záznamů atd.

Děkuji, tak uvidíme;) hezký den

Treba si nastaviť spf a hlavne dkim, ale neviem ako je to pri zdieľanom hostingu. Rovnako Vaša IP adresa môže byť na blackliste.