Knihovna obrázků – plná kapacita

Vyřešeno278 zhlédnutíWebSite
0

Dobrý den,

již tu padla stejná otázka, ale odpověď není zveřejněna.

Vyprázdnila jsem knihovnu obrázků, ale stále mi to píše, že je limit dosažen.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 8. 2024
1
115.58K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Obrázky máte promazané, zkuste prosím nahrávat nyní.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 15. 8. 2024
0
115.58K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkusil jsem provést pár aktualizací, které jsou dostupné podpoře, ale nevím, jestli zrovna v tomto případě pomohou. Váš problém předávám na website oddělení. Kolegové jsou nyní vysoce zaneprázdněni, takže bohužel nedokážu říct, kdy se k řešení problému dostanou.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 12. 7. 2024
0
115.58K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Váš problém jsem zaurgoval na oddělení WebSite. Kolegové jsou nyní bohužel maximálně vytížení, a na podpoře tento problém řešit neumíme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 30. 7. 2024