mailová schránka neodesílá poštu

Vyřešeno169 zhlédnutíMailhosting
0

mailová schránka retroforever@retroforever.eu  neodesílá poštu. Nastavení ukazuje, že je aktivní. Do schránky se i přihlásím. Kde je problém ?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 1. 2024
0
84.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Podle diagnostiky doména retroforever.eu neexistuje. Musíte ji zaregistrovat, nasměrovat na službu a pak teprve bude správně fungovat.

Omlouvám se, že jsem to nezjistil dřív, spustil jsem specifickou diagnostiku místo komplexní.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 1. 2024
0
84.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

u služby nevidím žádné blokace. Používáte WebMail, nebo jiný mailový klient? Pozorujete při pokusu o odeslání nějaké chybové hlášky? Jak přesně se neodesílání pošty projevuje?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 3. 1. 2024
0

Nastavil jsem v mobilu (iPhone) a poté otestoval i přes webmail …viz.foto

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 3. 1. 2024
0

Zdravím, nakonec jsem se rozhodl využít mail ( retroforever@retroforever.cz)na doméně retroforever.cz , kde mám službu website. Doména je registrována…mail jsem nastavil a není aktivní… Jaký krok je třeba ještě udělat ?

Děkuji

Role: Zákazník
JS324546 Změnil status na publikováno 3. 1. 2024
0
12.04K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

schránku retroforever vidím u služby WebSite jako v pořádku aktivní. Pokud odešlete e-mail přes webové rozhraní zde, tak to nefunguje? Hlásí Vám to nějakou konkrétní chybu?

Role: Podpora
JS324546 Odpověděl na otázku 3. 1. 2024
0

Zdravím …tak tady to funguje.  Pokud odpovím z mobilu na poslanou zprávu, tak dorazí.

Pokud z mobilu pošlu zprávu ze schránky retroforever  nefunguje, pokud posílám do schránky tak funguje.

Prosím o zaslání správného nastavení pro odchozí poštu ?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 4. 1. 2024
0
84.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

informace k nastavení SMTP, IMAP a POP najdete v tomto článku.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 4. 1. 2024