Maily nechodí do schránky

Vyřešeno314 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den, u schránky mám nastavené přesměrování na jinou schránku, ale nemám zašrtnuto aby se přesměrované maily mazaly. Přesměrování funguje, ale maily se ve schránce neobjeví. Konkrétně se jedná o schránku info@uklidnachod.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 9. 2023
0
4.43K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

přesměrování máte nastavené přes funkci, která je přímo u domény. MX záznamy jsou poté nasměrované na přesměrovací servery a putují rovnou na adresu, kam se mají emaily přesměrovávat. U tohoto typu přesměrování není ani možné emaily mazat, jelikož putují rovnou na přesměrovanou adresu. Pokud chcete, aby emaily byly nejdříve ukládány do schránky na webhostingu, je třeba MX záznamy nasměrovat na webhosting, odkud poté ze schránek přesměrování nastavíte. To můžete udělat pomocí tohoto návodu.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 9. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.