maily neprichádzajú
Dobrý deň, už 5 dní mi neprichádzajú určité typy emailov. Ide napríklad o tom že mám registračný systém auksys a pri prihlaseni sa zákazníka mi prišiel na mail i****@artesia.sk informačný mail. Kontaktoval som ludí z auksys a ti mi povedali, ze po prihlasení mail do systému prisiel, no na moj mail nie. Budú Vás aj kontaktovat.
Dnes som zasa zistil, ze mi neprichadzajú otázky od kientov, ktorí mi písali cez kontaktný formulár na mojej stranke www.artesia.sk a mail mal prist na i****@artesia.sk
Prosím o pomoc. Hlavičku mailu posielam v kóde.
Return-Path: <> Delivered-To: grichmusic@grichmusic.sk Received: from wes1-mx9.wedos.net ([10.36.200.6]) by wes1-im4.wedos.net (Dovecot) with LMTP id OSjgKMDAHGP+tAAA/yykGQ for <grichmusic@grichmusic.sk>; Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200 Received-SPF: none (hc1-wd276.wedos.net: No applicable sender policy available) receiver=wes1-mx9-0.wes1-mx9.hosting.svc.cluster.local; identity=helo; helo=hc1-wd276.wedos.net; client-ip=46.28.105.138 Received: from hc1-wd276.wedos.net (hc1-wd276.wedos.net [46.28.105.138]) (using TLSv1.2 with cipher ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384 (256/256 bits)) (No client certificate requested) by wes1-mx9.wedos.net (Postfix) with ESMTPS id 4MPzRh3m2jzFpTv for <grichmusic@grichmusic.sk>; Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200 (CEST) Received: by hc1-wd276.wedos.net (Postfix) id 7B96D4A41542; Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200 (CEST) Date: Sat, 10 Sep 2022 18:52:16 +0200 (CEST) From: MAILER-DAEMON@hc1-wd276.wedos.net (Mail Delivery System) Subject: Undelivered Mail Returned to Sender To: grichmusic@grichmusic.sk Auto-Submitted: auto-replied MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/report; report-type=delivery-status; boundary="506D74A414F9.1662828736/hc1-wd276.wedos.net" Content-Transfer-Encoding: 8bit Message-Id: <20220910165216.7B96D4A41542@hc1-wd276.wedos.net> X-Spamd-Bar: ------- X-Spam-Status: No, score=-7.01 X-Rspamd-Server: wes1-mx9-0 X-Rspamd-Queue-Id: 4MPzRh3m2jzFpTv X-Spamd-Result: default: False [-7.01 / 10.00]; ARC_NA(0.00)[]; LOCAL_FUZZY_WHITE(-4.10)[13:b0f1f3fda2:1.00:txt]; RCVD_COUNT_TWO(0.00)[2]; FROM_DN_EQ_ADDR(1.00)[]; TO_MATCH_ENVRCPT_ALL(0.00)[]; IP_SCORE(-1.91)[ip: (-3.19), ipnet: 46.28.104.0/21(-4.59), asn: 197019(-1.71), country: CZ(-0.07)]; MIME_GOOD(-0.10)[text/plain,multipart/alternative,multipart/related]; TO_DN_NONE(0.00)[]; DMARC_NA(0.00)[wedos.net]; AUTH_NA(1.00)[]; RCPT_COUNT_ONE(0.00)[1]; NEURAL_HAM_LONG(-3.00)[-1.000,0]; RCVD_TLS_LAST(0.00)[]; R_SPF_NA(0.00)[]; R_DKIM_NA(0.00)[]; MIME_TRACE(0.00)[1:+,3:~,4:+,5:+,6:+]; ASN(0.00)[asn:197019, ipnet:46.28.104.0/21, country:CZ]; FROM_NEQ_ENVFROM(0.00)[MAILER-DAEMON@hc1-wd276.wedos.net,]; MID_RHS_MATCH_FROM(0.00)[]; MIME_UNKNOWN(0.10)[message/rfc822]
Ďakujem
SG
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2022
4 Answers
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2022