Mám správně nastavený plánovač úloh pro import Delicom?

Vyřešeno882 zhlédnutíWebhosting
0

Mám správně nastavený plánovač úloh pro import Delicom?  XML od firmy Delticom AG

Vyjádření programátora: Aktuálně po spuštění chybí tisíce nových produktů, což je příliš velké množství a skript padá na limitech serveru

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 4. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Myslíte CRON? Lze najít historii spuštění i ověření možnosti spustit skript. Při ručním spuštění skriptu vše proběhne v pořádku?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 24. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.