Mazání emailů po 14ti dnech
Dobrý den,
klient mi psal, že se mu na mailu f*k*u*a*e@*o*o*e*h.cz mžou emaily po 14ti dnech. Má mnohem více schránek, ale prý se to děje jen zde. V nastavení emailu prý nenašel nic, co by to dělalo a v administraci wedosu vypadá vše stejně jako u ostatních schránek.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Děkuji a přeji krásný den.
Zdenek B
4 Answers
Dobrý den,
další možnost je, že Outlook sám „uklízí“ ve schránce, aby šetřil místo na serveru. Data pak nechává pouze v lokální databázi.
Dobrý den,
je tato schránka používaná jedním klientem, nebo schránku sdílí více uživatelů ?
Z naší strany neexistuje služba, která by mazala emaily v příchozí schránce v jakémkoliv intervalu.
Dobrý den,
tak prý tam má přístup ještě jeden jeho kolega a ten tam prý všechny emaily vidí.
Ovšem když se přihlásí klient přes odkaz v prohlížeči nebo přes Outlook, který nejvíce používá, tak se mu to tam nezobrazí. Přitom tam nemá nastaveného nic jinak, než u ostatních mailů. Všechny účty má v Outlooku.
Může to být nějaký nastavením v Outlooku?
Díky,
Zdenek
Dobrý den,
v tomto případě mu emaily odmazává kolega s druhým účtem Outlook, který má pravděpodobně nastaveno stahování pošty přímo do klienta (nebo stahování POP3, vhodnější je zvolit synchronizaci IMAP), tím se zpráva odmaže ze serveru a druhý Outlook už poštu dále nevidí, toto je potřeba vyřešit interně mězi dvěmi uživateli a klienty řádně nastavit. Ten co vidí všechnu poštu v Outlooku, to má špatně nastaveno, zřejmě POP3 nebo vynucené smazáni po stažení emailu ze serveru.