Mazání emailů po 14ti dnech

Vyřešeno987 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

klient mi psal, že se mu na mailu f*k*u*a*e@*o*o*e*h.cz mžou emaily po 14ti dnech. Má mnohem více schránek, ale prý se to děje jen zde. V nastavení emailu prý nenašel nic, co by to dělalo a v administraci wedosu vypadá vše stejně jako u ostatních schránek.

Nevíte, čím by to mohlo být?

Děkuji a přeji krásný den.

Zdenek B

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0

Dobrý den,

další možnost je, že Outlook sám „uklízí“ ve schránce, aby šetřil místo na serveru. Data pak nechává pouze v lokální databázi.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
0
KB218908 8.04K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

je tato schránka používaná jedním klientem, nebo schránku sdílí více uživatelů ?

Z naší strany neexistuje služba, která by mazala emaily v příchozí schránce v jakémkoliv intervalu.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Změnil status na publikováno 9. 10. 2019
0

Dobrý den,

tak prý tam má přístup ještě jeden jeho kolega a ten tam prý všechny emaily vidí.

Ovšem když se přihlásí klient přes odkaz v prohlížeči nebo přes Outlook, který nejvíce používá, tak se mu to tam nezobrazí. Přitom tam nemá nastaveného nic jinak, než u ostatních mailů. Všechny účty má v Outlooku.

Může to být nějaký nastavením v Outlooku?

Díky,

Zdenek

Role: Zákazník
KB218908 Změnil status na publikováno 9. 10. 2019
0
KB218908 8.04K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě mu emaily odmazává kolega s druhým účtem Outlook, který má pravděpodobně nastaveno stahování pošty přímo do klienta (nebo stahování POP3, vhodnější je zvolit synchronizaci IMAP), tím se zpráva odmaže ze serveru a druhý Outlook už poštu dále nevidí, toto je potřeba vyřešit interně mězi dvěmi uživateli a klienty řádně nastavit. Ten co vidí všechnu poštu v Outlooku, to má špatně nastaveno, zřejmě POP3 nebo vynucené smazáni po stažení emailu ze serveru.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Změnil status na publikováno 9. 10. 2019