Migrace domén k Wedosu od ASCIO

Vyřešeno201 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

u celkem 6 mých domén má přejít k přeregistraci a převedení k Wedosu od Vašeho tehdejšího registrátora ASCIO. Tento převod jsem schválil a u všech domén již zaplatil. Jenže kvůli nějaké chybě 3 mé domény jsou již zaplacené, ale není u nich udělený souhlas s převodem. Ať se snažím, jak se snažím, po zaplacení už nikde nemám možnost ten převod schválit. Na té stránce, kde je přehled, je možnost pouze platit, nikoli dát souhlas. A když si rozkliknu konkrétní doménu a požádám, aby mi byl zaslán znovu e-mail pro udělení souhlasu, nic mi nedorazí. Můžete mi pomoct? Teď mi začaly chodit e-maily, že domény budou expirovat, ačkoli jsou zaplacené ještě na hodně dlouhou dobu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2022
0
MB313456 28.82K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 18. 10. 2022
0
MV270050 53.43K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

email, na kterém je potřeba udělit souhlas si můžete nechat zaslat zde

Role: Podpora
MV270050 Odpověděl na otázku 24. 9. 2022
0

Dobrý den,

psal jsem, že i když na této stránce žádám o e-mail se souhlasem, nedorazí mi. Pořád dokola mi chodí jenom e-maily, že je nutné udělit souhlas, ale není tam žádný odkaz, abych souhlas udělil.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 25. 9. 2022
0
FH140428 1.08K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nyní jsem Vám na email majitele domén odeslal email s odkazem pro udělení souhlasu s migrací domén k nám. Nezapomeňte zkontrolovat také složku „spam“, zdali tam email do nás náhodou nespadl.

Pokud by se Vám nepodařilo udělit souhlas, ještě se na nás prosím obraťte.

Role: Podpora
FH140428 Odpověděl na otázku 26. 9. 2022