Migrace emailů, velikost, omezení

Vyřešeno343 zhlédnutíMailhostingmailhosting migrace emailu
0

Dobrý den,

pořídili jsme si u vás mailhosting a postupně k vám od konkurence migrujeme jednotlivé emailové schránky prostřednictvím vašeho nástroje.

a. Některé schránky jsou větší (např. 6GB, další 35GB), je tato velikost pro migraci nějaký problém?  Prostor na mailhostingu na to máme dostatečný (přikoupený, aby se vše vešlo).

b. U jedné schránky se mi stalo, že původní velikost byla 6GB, nově její velikost v přehledu schránke jako 2GB. Dochází při migraci automaticky k nějaké komprimaci či nenačítání nějakých složek z původní schránky? Než se pustím do pátrání, v čem je rozdíl.

c. Pokud se migrace nějaké schránky přeruší/zasekne a spustím ji znovu, budou pak zprávy v nové schránce načtené 2x, duplikované nebo systém pozná obsah, který už byl migrován a doplní jen ten chybějící, tzn. vše tam bude jen 1x?

d. Je nějaká denní doba, kdy je lepší toto všechno provádět nebo na tom nezáleží?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 8. 2024
0
143.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Dobrý den,

při takto velkých objemech doporučuji všechno pořádně překontrolovat. Migrační nástroj se chová v podstatě jako e-mailový klient, snaží se obsah schránek co nejlépe synchronizovat, ale u velkého objemu mailů nebo i neobvyklé struktury třídění pošty nemůžeme vyloučit odchylky. Ke komprimaci by docházet nemělo.

Jak přesně jsou na tom duplicity při přerušené migraci nevím, a momentálně bohužel není dostupný nikdo z migračního oddělení. K duplicitám ale může dojít i při obnovení mailů ze zálohy, takže odhaduji, že by sice vznikat neměly, ale vyloučit je nelze.

Systém využívají zatím převážně čeští zákazníci, takže serverové prostředky bývají volnější v noci. I podpora bývá dostupnější, ale na druhou stranu není k dispozici migrační oddělení, které jediné má přístup přímo k serveru a může problémy řešit tam. Doporučuji tedy migrovat přes noc, a pokud nějaká schránka vytrvale dělá problémy, pustit ji přes den a řešit to obratem.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 9. 8. 2024
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.