Migrace webu a emailů
Dobrý den.
Provedl jsem automatickou migraci webu a e-mailů od konkurence (doména panoramagarden.cz). Bohužel při migraci jsem u hostingu vybral migraci na alias (panoramagarden.online). Až budeme mít otestováno, tak když změním DNS záznamy, budou tyto nasměrovány na hosting panoramagarden.cz? A bude tedy web dostupný?
Současně se chci zeptat, zda při změně DNS na vaše DNS servery, dojde i ke změně MX záznamů na vaše MX?
Děkuji za odpověď.
4 Answers
Dobrý den,
doporučuji na webu panoramagarden.online nejprve zkontrolovat:
- že se data webu nachází na FTP ve složce www (pokud jste migraci prováděli v běžném režimu, měla by být v této složce automaticky; expertní režim Vám umožňuje vybrat cíl migrace);
- pokud používáte redakční systém, který obsahuje nastavení domény (například WordPress v Nastavení >> Obecné), tak že zde máte nastavenou adresu panoramagarden.cz.
Pokud je web takto připravený na použití s doménou panoramagarden.cz, můžete ji bez obav nasměrovat na webhosting.
Pokud něco z toho nesedí, můžete situaci napravit tímto postupem:
- Ujistěte se, že data webu se nacházejí na FTP ve složce www. Alternativně, zejména pokud chcete na hostingu provozovat webů více, umístěte data do složky www/domains/panoramagarden.cz a na webhostingu obnovte výchozí .htaccess podle tohoto návodu.
- V redakčním systému nastavte správnou doménu, včetně protokolu HTTP/HTTPS. U WordPressu jde o dvě adresy v Nastavení >> Obecné, u jiných redakčních systémů prosím zkontrolujte odpovídající manuál.
Dobrý den.
U WordPressu jsem to kontroloval a je tam panoramagarden.online.
Bohužel jsou políčka zašedlá a nejdou editovat. Máte nějaký tip, jak tohle vyřešit? Mám migrovat pro jistotu znovu?
Zbytek je v pořádku, jak má být.
Se zašedlými políčky adres jsem se ještě nesetkal, ani se mi nedaří najít návod, který by tento problém řešil.
Nic by Vám ale nemělo bránit ve změně těchto adres v databázi podle návodu pro Změnu bázové adresy WordPressu.
Pokud by změna adres v databázi nestačila, můžete zkusit migraci provést znovu, případně se s vzniklými problémy obrátit přes kontaktní formulář na naše CMS oddělení. Uveďte název webhostingu, postup úpravy bázové adresy a problémy, které postup způsobil, ideálně včetně snímků obrazovky. CMS oddělení funguje během běžných pracovních hodin.
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.