moje id problém

44 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

chci převést doménu. mám vygenerovaný požadavek. Mám ho potvrdit přes moje ID. Nešlo mi to. Zrušil jsem moje ID. Stále to po mně chce potvrzení přes moje Id. Co mám dělat dál.

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 3. 7. 2025
0
137.96K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, o kterou doménu jde?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 6. 2025
0
137.96K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Téma uzavírám z důvodu neaktivity.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 3. 7. 2025