Moje stránka zcela zmizela a nejde se přihlásit ani jako administrátor

Vyřešeno145 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den.

Před pár dny jsem zjistila že moje stránka „fyzio-tcm.cz“ je nedostupná. Nemohu se přihlásit ani jako administrátor abych mohla zjistit co je špatně. Na webo Wedos. je vidět že je aktivní a že není po expiraci.

Čím by toto mohlo být způsobeno a jak mám nastalou situaci řešit?

S pozdravem,

JR

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 10. 2024
0
46.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

musíte si tedy zřídit nový webhosting a pokud máte vlastní zálohu, webhosting obnovit tedy z vaší zálohy.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 10. 2024
0
106.48K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

webhosting fyzio-tcm.cz expiroval před 63 dny a systém jej nenávratně smazal. Službu můžete založit znovu, ale pokud nemáte vlastní zálohu dat, z naší strany Vám je již obnovit nedokážeme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 9. 2024
0

No našla jsem diagnostiku, a o smazání se dočetla také.

Znovu jsem prošla svůj e-mail, ale neobdržela jsem žádnou zprávu o tom že by moje stránky měly být smazány, ani jak bych tomuto kroku mohla zabránit.

Jak je tedy možné že moje stránky byly bez varování smazány?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 19. 9. 2024
0
106.48K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Systém zaslal na fakturační e-mailovou adresu rot******.f****@g****.c** (hvězdičky z důvodu bezpečnosti) následující výzvy k platbě a upozornění:

  • upozornění zákazníkovi 13.07.2024 13:26:19
  • upozornění zákazníkovi 10.07.2024 13:29:42
  • odeslána výzva k platbě 27.06.2024 07:09:35

Neuhradíte-li službu do 30 dnů od expirace, považuje ji systém za opuštěnou a dle GDPR musíme všechna data odstranit.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 19. 9. 2024
0

Výborně. Děkuji za zprávu. Už jsem ji našla. Ale až když jsem ji začala hledat pod heslem „výzva k platbě“.

Myslela jsem že stránky byly zprovozněny až v srpnu nebo v září :/..

.. Takže pokud se znovu přihlásím ke službě a najdu zálohu tak mohu stránky obnovit?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 19. 9. 2024