Monitoring domény

Vyřešeno434 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

mám u Vás registrovanou doménu a nyní mi od vás přišlo upozornění/vyrozumění z monitoringu této domény, viz. níže.

Jak to mám chápat? Jedná se o nějakou zásadní chybu?

Děkuji

David Svozil

Zasíláme Vám denní přehled oznámení z monitoringu vašich domén (služba WEDOS EWM)

—[ 2023-01-10 22:29:16 ] bez odpovědi: davidsvozil.cz HTTP

Název: davidsvozil.cz HTTP
Cíl: http://www.davidsvozil.cz/
Stav: bez odpovědi
Detail: Operation timed out after 10001 milliseconds with 0 bytes received
Počet chyb: 1
Problém od: 2023-01-10 22:29:16 CET
Délka problému: 0s

—[ 2023-01-10 22:57:27 ] OK: davidsvozil.cz HTTP

Název: davidsvozil.cz HTTP
Cíl: http://www.davidsvozil.cz/
Stav: OK
Detail: 200 OK
Odezva: 688 ms
Počet chyb: 1
Problém od: 2023-01-10 22:29:16 CET
Délka problému: 28m 11s

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 1. 2023
0
95.91K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

měřidla výkonu webu mohou být poměrně citlivá. Pokud tedy zašlou hlášení o chybě, doporučuji web na prvním místě zkontrolovat. Pokud na Vaší straně funguje správně (ideálně i po vyčištění cache prohlížeče), jde pravděpodobně o planý poplach.

Proč se stav OK zobrazuje jako Problém nevím, požádám o prověření kolegy z OnLine oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 27. 1. 2023
0

Dobrý den,

každopádně ale na této doméně žádný web neběží a nikdy neběžel.  Možná někdy v budoucnu.

Tak jestli právě proto to sytém takto nevyhodnotil?

Kdyžtak prosím o info a zjištění, jestli je tedy nutné provádět u této domény nějakou akci.

Děkuji a pěkný den

DS

Role: Zákazník
MB313456 Edited answer 11. 1. 2023
0
95.91K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Doména momentálně směřuje na náš default server, takže web, který na doméně „běží“ je stránka s hláškou o registraci domény u nás.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 11. 1. 2023
0

Jasné, chápu. Prosím tedy o případné zjištění, jestli se jedná o problém, anebo ne.

Děkuji a pěkný den

Role: Zákazník
MB313456 publikoval nový komentář 11. 1. 2023