MX ZÁZNAM PRO EMAIL PROFI

0

Dobrý den,

měnil jsem DNS záznamy, nevím jestli dobře (spíš si myslím, že ne), protože po diagnostice domény to píše, že DNS servery nejsou u WEDOS. Potřeboval bych změnit MX záznamy a nedaří se mi to. Nějaký návod podrobnější..?

děkuji.

Role: Zákazník
AR325611 Odpověděl na otázku 20. 4. 2022
0

Web nejde vůbec načíst. Na EmailProfi se píše čekání na vyřízení, a když chci udělat protokol HTTPS tak to píše, že DNS doména není nasměřovaná na WEDOS… podle mě jsem to tam nějak celý pokazil. :/

Role: Zákazník
AR325611 publikoval nový komentář 20. 4. 2022

Dobrý den,
nemělo se jednat pouze o změnu MX záznamů pro emaily a ne změnu DNS serverů ?

Dobrý den, ano ano, ale pravděpodobně jsem to tam celý uplně pokazil a je to rozhašený a nefunguje mi ten web..

U domény jsem Vám nastavil naše DNS servery a zároveň MX záznamy seznamu, během 6-24 hodin by Vám tedy měl začít opět fungovat web a zároveň emaily na seznamu. Pro kontrolu, můžete nám zaslat MX záznamy , které Vám poskytnul seznam ? Aby bylo vše v pořádku.

ano ano, děkuju moc, už vše funguje, i na seznamu

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.