MX záznamy – diagnostika hlásí něco jiného než záznamy domény.

Vyřešeno168 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

Po přeregistraci domény a webhostingu „insklo.cz“ k Wedos, se mi nedaří zcela rozchodit emaily. Některé již chodí do mé schránky u Wedos, ale některé stále chodí k mému původnímu poskytovateli webhostingu. Diagnostika DNS mi hlásí že nejsou nastaveny MX záznamy na mailservery webhostingu, přestože je reálně v záznamech domény vidím. Viz printscreeny.  Nevím tedy, kde by mohla být chyba. Můžete mi prosím s tímto pomoci? Děkuji za info.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
MV270050 32.69K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problém bude způsoben nejspíše tím, že se ještě plně nepropsaly DNS servery, to od zadání požadavku ( 16.02.2021 15:03 ) může u .cz domény trvat až 24 hodin.

Role: Podpora
Vybral nejlepší odpověď
0

Zdravím, já tam vidím ty MX záznamy OK. Kdy jste je měnil? Je třeba nějaký čas vyčkat, třeba pár hodin. Záznamy mohou být nakešovány po trase se starými údaji…

Role: Zákazník+ Web: https://socl.cz Vizitka: Jsem s Wedosem už od roku 2011. :)
Odpověděl na otázku
0

Ok, děkuji za info. Ještě vyčkám, zda se změny provedou. Jen mě napadlo, zda není potřeba také zrušit MX záznamy k emailu, případně A záznam k doméně u původního poskytovatele?

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Důležité v tuto chvíli je to, čí využíváte DNS servery, dané záznamy se využívají.

Kategorie